Vinterkicken

Hola amigos!
Igår blev en riktig super dag. Först var jag ju på fotbolls träning! Riktigt kul för vi var bara 6 stycken, Jag, Anna, Moa, Linnea, Linn och Issa. HÄRLIGT.
Sendan på kvällen så for jag, Linnea och Emma till vinterkicken för att kolla på när Elin och Anna spelade. Det var också riktigt kul.
Efter vi sett två matcher for vi och hyrde en skräckis: Disturbia......
Huvva, det var läskigt. Jag har sett den förut men för länge länge sen så jag kommer knappt ihåg nått men..
Idag så ska jag plugga, gå ut med lakriz, plugga, fotbollsmatch, plugga.
pusss

Kommentarer
Postat av: Elsa

Sv: haha, varsågod:)

Nu vet du det iaf, både jag och Cissi kände för nystarter och startade egna bloggar så;)

2011-01-30 @ 16:44:57
URL: http://elsaascorner.blogg.se/
Postat av: anna

hej:D coola bilder! skulle inte du kunna skicka några bilder från vinterkicken till mig via mejl typ?=) de skulle vara jätte snällt:)

2011-02-01 @ 15:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0