Her hair reminds me of a warm safe place where as a child I'd hide


Du heter:
Amanda
Smeknamn: Am, Byrålådan eller Tåget...
Låt som när du är ledsen sörjer till: November rain - Guns N' Roses
Beroende av: Kameran och godis!
Vad tror folk om dig: Fråga dem..?
Vad får du oftast komplimanger för: Mitt hår eller min ögon, vet inte riktigt..
Hur imponerar man på dig: Var rolig! 
Brukar du skratta för dig själv:
OHJAA..
Äger du några converse: Nej inte ett enda!
Är du allergisk mot något:
Nej och det är jag glad för! 
Hur svarar du i mobilen: "Hallå?" eller "Hej det är Amanda"
Antal timmar sömn inatt: Alldelens för få...
Brukar du komma i tid: Ja
När mår du bra: När jag inte har läxor och jag kan slappa och göra vad jag vill
När blev du fotad senast: Hm. Av Moa förra helgen! 
Hur känner du dig nu: Trött och hungrig
Vanligaste färg på dina kläder: Mörkblå och svartvitt
Vad tycker du om fötter:
ÄKLIGT.
Vad saknar du: Gooooooodis....
Hade du en bra kväll igår: Nej! Jag var skit stressad och jag var sur och trött hela tin..
Favorit dryck på morgonen:
juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: 21-23
Är du blyg: Sådär mittimellan tror jag:)
Sysslar du med någon idrott: Fotboll!!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja självklart! 
Har du spytt offentligt: Nej
Är du nöjd med ditt liv:
Ska inte klaga
Är du bortskämd:
hehe, kanske ibland men jag försöker vara snäll tonåring! 
Vad gör du imorgon: SOVMORGOOON!
Vad längtar du till: Sommarlovet såklart!
Har du bra vänner och äkta vänskap: Jaaa
Hur gammal är du:
14.. 
Gröna eller röda äpplen:
grööna!
Vilken tid gick du upp imorse: 7.00 prick! 
Har du sovit i din egen säng inatt: Joo
Har du strumpor på dig nu: Nej faktiskt inte..
Är det okej att gråta: JAA SJÄLVKLART
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Hahahahah nej!
Har du piercing: Ja i öronen
Solar du ofta: Nej typ inte, har aldrig tid. Men i sommar då ni!
Är du bra på att laga mat: Yes im awsome!
Är du flygrädd: nope
Hur vig är du:
stel som jäklarns...
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass:
Choklad.. Mmmmmm
Tror du på ett liv efter döden? Nja jo nejnjaaa, ja kanske
Vad äter du helst när du ser på film:
GODIIS
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Kväll
Vilken ögonfärg har du:
Blågrå
Har du någon gång gråtit dig till sömns: många gånger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0