Moa: Nu ljög du allt!


AMANDA! Håll med om att du ljög lite i förra inlägget. Jag fick faktiskt vinna mer än en gång! Jag vann kaske 2 eller 3 gånger. Så det så;)

Idag har jag varit i skolan som vanligt. På morgonen hade jag kamratombud eftersom att jag är kamratstödjare. Vi fick två små delicatobollar och saft på mötet för att det var första gången denna termin. Gott va? Men vi åt ju såklart inte hela tiden. Vi pratade också om viktiga saker.
Vi hade vårat SO prov idag också. Det gick jättebra!... Tror jag iallfall;)
Efter skolan så har jag bara pluggat och lyssnat på musik.

Ikväll ska jag.. Har faktiskt ingen aning än. Önskar att vi hade fotbollsträning ikväll. Det hade varit väldigt kul. Men jag måste vänta till imorgon. Längtar!

Heejjddååå. /MOA




Ja vad ska man säga om dom här två bilderna..? Finns nog bara ett enda ord.. SNYGGA!:O
Eller.. Vad tycker ni?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0