Myckle vs Morön

Hejsan Svejsan.
Nu har jag och mitt kära lag varit i skellefteåhamn och spelat match mot morön 97.
Matchen startade klockan 6 och jag kom hem typ 5 i 8, så jag tror att dom flesta (i alla fall jag..) var ganska så sluta..;)
I alla fall slutade matchen 4-0 till oss. YES, säger jag bara!
Alla gav verkligen allt. Tack till Maja, Erica, Agnes och Isabelle som spelade med oss. NI VAR JÄTTE DUKTIGA!<3
Nu sitter jag och johan och kollar på animal planet där nån knäpp gubbe har hoppat ner i en bur med lejon!!
Lejonen typ attakerar honom men han flyr inte!:o Huh.. Det var ganska läskigt.
Snart ska jag gå och duscha och sen fika lite ( jag är super hungrig sen matchen..:D)  och sen gå och lägga mej.
HEJDÅ.
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0