Amanda: Badminton

HEJ. Idag har jag haft badminton cup. Jag har hittills spelat 2 matcher men jag har vunnit 3, en på WO och en på ren och skär teknikXD. Jag är just nu i semifinal, och kl. 18.10 ska jag spela en match och när jag vunnit den (XD) så är jag i final! :D
Men man får ju inte hoppas för mycket... Jag ska också spela dubbel 19.00 och även där om jag vinner så är vi i final som ska spelas 19.55. Pust, Det blir mycket badminton.. Det är inte äns säkert att jag hinner till fotbolls träningen imorrn kl. 12!
Nu ska jag i alla fall ta och ge motorn lite kemiskenergi: Älgkött och potatis.
Seeya.
/A

Kommentarer
Postat av: Thomasalma

Thanks for the info!

2011-10-10 @ 07:50:55
URL: http://thomasalma.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0