Se på fotboll.

Igår hade jag en wonderful time med mina vänner Julia, Joffe, Ellen, Felicia, Petra och Dana. Vi lagade världens godaste mat, dansade gärnet till discolåtar, pratade, tog kort osv. Woho!

Idag har jag varit på träning. Det var inte mycket folk där men det gick bra ändå. När jag kom hem från träningen så såg jag reprisen på robinson. Det var bra och jag tycker att det var bra att Mikko åkte. Det är inte för att jag inte gillar honom utan att han fick ju komma till ett trevligare lag utan Jimmy, Anders och Sanna. Asså allvarligt.. De tre människorna ligger inte på min topplista precis. Det är så himla taskiga! Åh, fy...

Snart så ska jag på edda och se på fotboll. Det är dm-final i futsal. Sunnanå mot Umeå IK. Hejar typ på båda eftersom att jag har kompisar i båda lagen.
Nu måste jag gå, hejdåå!

Jag igår↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0