Moa: Skoltrött..


Jag är så himla skoltrött.. Jag orkar ingenting i skolan. Skolan gör mig trött och sur. Har dessutom fått en förkyldning som inte gör saken ett dugg bättre. Men kom på en sak att om prick 2 veckor sitter jag här och längtar så mycket så att jag tror att jag ska spricka för att dagen efter går vi ut skolan. Och om prick 2 veckor och 1 dag går vi ut skolan. Shit, så jädrans härligt det ska bli med sommarlov! Längtar..

Matchen igår gick sämst för mig eftersom att jag hade sprungit broarna runt innan med skolan och var förkyld. Vi förlorade matchen. Men jag lovar att om vi skulle möta dem en till gång skulle vi krossa dem! Nu var många trötta, spelare var sjuka och skadade. Men stora applåder till Sanna som ställde upp att stå i mål när Rebecka skadade sig!

Nu ska skoltrötte Moa som förövrigt har varit skitduktig ikväll, har klippgräset och städat huset, ta och slänga mig i soffan och se på tv. Godkväll! /MOA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0