Valborg

Hejsan.
Igår var det ju valbors och jag och familjen var hos mormor och morfar och hade en majbrasa där.
Jag tog kort med pappas mobil, men när jag kom hem hade dom inte sparats på nått konstigt sätt..
Så tyvär... inga bilder. Men jag kan bara säga att brasan var enorm!
Plus var lilla Axel där, mitt kusin barn han är så himla söt!!
Men inga bilder på han heller..
Vi kom hem sent så jag hann inte skriva då.
Och idag vaknade jag och sen har jag städat hela mitt rum.
eller jag kanske inte kan kalla det att bara städa.
Jag har sorterat bort gamla saker som jag inte använder, jag har torkat varje liten vrå i mitt skrivbord,
och jag har dessutom möblerat om lite på skrivbordet, det vart jätte mycket bättre!
Sen när jag äntligen var klar med det så fick vi främmande.
Pust,
det har varit mycket idag...
Och imorgon har jag fotbolls cup på sjungande grus.
Nu ska jag packa lite ombyte till imorrn, det kommer väl bli ganska blött...;)
Hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0