Somthings just aren't fun..

Har nyss kommit upp från källare. Och jag som trodde det här skulle bli en riktig slappar kväll med hela familjen framför tv:n, med en sovande hund att värma fötterna på, chips, godis och massor med mys. Men nej, för jag var tvungen att göra HK läxan. (tvungen och tvungen, kände bara att jag inte orkade göra den på söndag för då kommer jag att ha glömt den..) I alla fall så skulle vi ha i läxa att sortera tvätt, tvätta och stryka så jag har stått därnere aslänge och bara jobbat jobbat jobbat...



Ucsh. Nu ska jag se tv med hälften av familjen i alla fall. CSI Miami på tv, AS SPÄNNANDEEE!



Kommentarer
Postat av: Raymondsophie

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2011-10-12 @ 08:17:10
URL: http://raymondsophie.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0