MOA: Blandade kännslor.

Jag har nu cirka en månad kvar på min nuvarande skola. Jag kan inte fatta det.. Det är blandade kännslor detta alltså. Jag känner mig förväntansfull inför gymnasiet men.. Att lämna min underbara världens bästa klass och min fina skola. Nä, jag kommer inte att klara av det. Ni fattar inte hur ledsen jag kommer att vara på skolavslutningen. Jag vill inte lämna 9A på Brännanskolan. Åh....
Idag tränade jag och min klass på en låt som alla tjejer och alla killar ska sjunga. Vi ska sjunga en seriös låt och en lite mer rolig låt. Den här seriösa är så fin. Och alla sjunger så fint och tar verkligen i. Jag började gråta när vi övande på låten idag. Alla är så fina, åh, jag älskar alla underbara människor.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0