Moa här!

Vår blogg dör då Amanda är borta, ja, det har Amanda rätt i. Haha!
Fast det är inte bara Amanda som har varit borta. Jag har varit borta, mycket.
Hela vecka 12 var jag i Finland med ett gäng från skolan. En vecka hos en finsk familj. Vi upplevde så otroligt mycket. Saker jag aldrig kommer att glömma. Och i helgen har jag varit i Umeå, på Umeå Open och sett Håkan Hellström och Daniel Adams-Ray. Det var otroligt det med, veerkligen. Och igår, dag 2, shoppade vi gärnet på Umeås gator och torg, så kul. Men detta blev ju så kortfattat om mina upplevelser. Så jag tycker att ni ska skriva: www.mooamarklund.blogg.se där uppe i rutan, och sedan klicka på enter. Då kommer ni alltså till min blogg där ni kan se på bilder från allt. Och mer information liksom. Ni kan behöve klicka er tillbaka i arkiv, är inte säker, men kanske. Iallafall.. Checka in på min egna blogg!!

Kram. /MOA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0