Moa som talar, tjoho!

Tjohej. Jag och Amanda har haft oss ett litet snack. Snacket innehöll att jag skulle tagga till och blogga nu! För annars blir det ju inte så kul för Amanda, och det förstår jag. Så nu är jag taggad till tusen på att blogga. Jag sitter faktiskt och ler då jag skriver detta, haha. Jag har massor av idéer på blogginlägg som kommer att komma idag. Är nämligen sjuk, som jag har varit hela denna vecka, så jag har all tid i världen att blogga idag.

Ja, som sagt är jag sjuk. Men idag mår jag bra, så imorgon blir det skola igen, äntligen!!

Ja, så här känner jag mig alltså nu. Taggad/glad/överspeedad/galen eller ja.. Man få själv bestämma känner jag. Jag är bara glad att det inte fanns någon oinbjuden gäst i min näsa. Puuuh, vilket tur alltså. HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0