Spelkväll toniiight!!

Fick mig till skolan idag iallafall. Tjoho!! Och nu säger jag: TJOHOO!! HELG!! Vilken lång vecka i skolan jag fick mig, haha. På skolan var det nationellt prov som gällde. Läs och hörförståelse i engelska. Det gick väl bra antar jag. Sedan hade vi bara lunch, so och biologi och sedan slutade vi. Skön start efter min sjuka.

Ikväll ska jag på speelkväääll hos Petra. Känns som att det inte kunde ha varit bättre. Massor av trevliga pojkar och flickor och sällskapsspel. Kanske även något gott att tugga i sig. Toppen, toppen!!
Nä, nu ska jag slå på Eric Saades låt Popular och tagga igång kvällen, eller typ Rebecka Blacks låt ''Friday''!! Gillar verkligen de låtarna himla mycket!!
Okej, hoppas att ni förstod att jag skämtade. Haha, ibland är jag himla rolig, får verkligen till skämten alltså... Hejdåå. Ha en bra kväll! /MOA.

Detta var en spelkväll sommaren 2009. Spel har alltid varit vår grej. Åh, spel är ju något underbart! Hahaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0