VÅÅÅR ÄR BÄÄÄST!! /MOA.

Jag har varit i fjällen en lång tid. Är hemma nu och njuter av de sista timmarna av lovet. Vädret är underbart och jag har blivit brun i mitt face. Nice!!
Nu ska ni få lite bilder från den senaste tiden..

Denna bild togs i fjällen. Hade en great time in Kittelfjäll.

Nu är det vår och på min gård blommar blommorna för fullt. Kan inte annat än att älska detta.

Hängde på bryggan med Agnes och Maja igår. Kääära bryyggan vid älven. Mitt favoritställe här i stan.

Jag och Erik hade oss en liten trevlig stund igår ute i solen. Vi tog lite kort och Erik lärde mig lekar, haha.

Hängde även vid älven igårkväll. Denna gång med Joffe, Julia, Daniella och Ellen. Sedan drog vi till Julia dit även Felicia kom. Kära vänner!

Så där ja. Nu luktar det grillat och jag ska gå ut och sätta mig i solen och äta middag innan jag ska på fotbollsträning. Hejdååå. /MOA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0