I throw my hands up in the air somtimes, saying heey ooh!

Hej! igår var ju jag och Hanna med varandra typ exakt hela dagen. Först stan till typ 5 eller något, sedan for hon hem och käkade, sedan efter det typ vid 7 kom hon hit igen och då fixade vi oss och for till discot.
Discot var oväntat kul, eller det var jätte kul ibland och vissa låtar var bara så att man kände att man ville hem. Men vi stannade hela discot! Duktiga vi.
Klockan var typ vid tolv när hennes pappa kom och hämtade henne hos oss. Kort sagt en rolig dag med Hanna.
Idag har jag sovit ut läääänge och sen när jag vaknade har jag kramat pappa som kom hem från Spanien, städat mitt rum, plockat mammas ögonbryn och lagat lunch + lite små saker som inte är viktigt.. (dator, legat på golvet med lakriz och typ halv sovit..).
Nu ska jag snart vandra iväg till LinnePinne och åka med dom till träningen. Taggelitaggaaaaa
Puss och kram
liite skillnad kanske..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0