MOA: MITT LIVS HÄNDELSE. SEGERDANS TILL TUSEN! VAD GÖR VI? NU KÖÖR VII!!! OMG, JAG DÖÖR!!!!

DETTA ÄR DET BÄSTA SOM HAR HÄNT. Gjälde, skrik, gjädjetårar, segerdags, skratt, telefonsamtal med Joffe, ett galet sms till Ellen, osv.. Detta fick jag syn på idag...

REBECCA OCH FIONA TILL STADSFESTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Asså jag vet inte vad jag ska ta mig till. Har aldrig varit så här lycklig. Detta är liksom a dream come true. Jag och Joffe har tänkt tusen gånger hur underbart det skulle vara ifall Rebecca och Fiona skulle komma till stadsfesten. Vi har alltid tänkt att det är heelt omöjligt, och oj vad vi har sörjt.
NU ÄR DET GLÄDJE, ALTSÅÅ SHIIEET, HEEELT SJUUKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

UNDERBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART. Gissa vem som redan har bokat biljett? Hahaha.

Nu ska jag lugna ner mig. Vi hörs. /MOA.


Kommentarer
Postat av: Linnea

MUSTASCH SKA JU OCKSÅ DIT! glömm inte det!!:O

2011-03-02 @ 20:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0