MOA: OCH JAG UPPDATERAR IGEN, jag är så duktig. Här kommer min gårkväll..

Igår var jag och min familj på middag hos Amandas familj. Vi åt väldigt god mat, veerkligen!! Jag, Amanda och våra bröder lekte lekar där man fick sig ett gott skratt. Jag och Amanda kollade i gamla skolkataloger. Vi och våra bröder lekte även lite mörkerkurragömma, lääskigt värre!! Amanda hade världens bästa gömställe och jag var sämst på att leta..... Haha. Vi hann även med att se melodifestivalen, äta efterrätt, äta godis och annat gott som chips och att se Notting hill vilket är en av de finaste filmerna som finns!! Trevlig kväll.
Mv5bmty3ntq2njgxnf5bml5banbnxkftztywmdg2mde3._v1._sx475_sy352__largeText_125078079_large
Notting Hill. Fiiint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0