Moa: sjuksjuksjuksjuk

Sjuk, sjuk, sjuk, sjuk. Jag har varit sjuk hela veckan. Var på skolan igår och trodde att jag var frisk, men det var jag inte. Igårkväll blev det värre och värre och värre, värre än vad det har varit hela veckan. Idag har jag varit näst intill död. Jag har inte orkat lyfta mina armar, de kändes alldeles för tunga. Idag har jag inte orkat gå. Och idag har jag inte gillat mat. Men nu mot kvällen så har jag orkat lyfta mina armar, de är fortfarande tunga men de går att lyfta. Nu orkar jag gå. Och nu gillar jag faktiskt mat.

Jag hoppas verkligen att det är bättre redan imorgon. Jag vill på skolan på måndag. Jag saknar min klass som har ringt mig två gånger idag, naaaaww. Haha, det var så att de planerade våra klasströjor och de ville veta vad jag tyckte. Jag längtar ihjäl mig tills våra klasströjor kommer!!! Då ska jag ha på mig min varje dag och gå omkring och skryta över den, hehe..

 

Nu ska jag snart sova. Jag undrar vad jag kommer att ha för feberdrömmar inatt. Under min vecka som sjukling så har jag drömt massor av feberdrömmar, bland annat att jag var tvungen att laga massor av mat vääldigt fort, annars... Stressigt, stressigt, stressigt!! Haha.

/MOOOAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0