Tiniwini

TjaTja bloggen. Hehe
Igår kväll gick jag till Tina och sedan har jag sovit där.
Igår såg vi film och käkade godis och chips, vi drack också massa COLAAAAAAAAAAh. Filmen vi såg hette Chocolat (stavning)

Sedan vaknade vi i morse vid typ halv 1 och var helt drogade/degiga. Mamma ringde och sa att jag skulle komma hem om en halvtimme men sen ringde jag upp henne och sa NEJ. Därför stannar jag här på obestämd tid.
Det känns lite konstigt för att det är Tina som skriver detta.

HEEEEEEEEEEEEEJ AMANDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS BLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOGG!!! /Tinaaa:D:D:D:D:D:D


Ja.. visst är hon gullig, haha...muuhaah..MUHAHAHAHAHAAA!!
PussOchKram  /TINAAAA.. och amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0